poniedziałek, 14 stycznia 2013

PANTENE PRO-V/ szał internetu

Już nie mam siły walczyć z wszystkim dookoła.
Egzaminy każdego dnia, źle działający internet od piątku [stąd brak mojej aktywności], praca, obowiązki...

Ludzie ja chcę wolneeeeeeeeeeeeeeeeeeego,
takie cos nastąpi zapewne za tydzień i odpocznę  ;)


Dzisiaj coś dla naszych włosów.

Masz problem z łupieżem? 
Pozbądź się go używając szamponu przeciwłupieżowego.
A jakiego używać ? 
Oto odwieczny problem .

Szampon musi walczyć z łupieżem ale tak żeby nie obciążać włosów i im nie szkodzić. 

Zazwyczaj używam serii Clear ale postanowiłam skorzystać z promocji w Rossmannie i kupić coś innego. 

Oto mój zakup : 



kosztował 9,99zł

Czy warto było go włożyć do koszyka ? 

2w1 więc szampon i odżywka w jednym, super rozwiązanie dla tych co nie mają czasu żeby bawić sie w mycie włosów a potem nakładanie odżywek, spłukiwanie...


Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, to lubię bo muszę myć włosy codziennie, najdalej co 2 dni.


Opakowanie solidne i duże - 400ml,
raczej wygodne w użytkowaniu. 


Konsystencja - gęsta, też to lubię , nie trzeba go dużo żeby się pienił i mył.
Czysci super, włosy po nim są delikatne i sypiące, nie puszą się co jest najważniejsze. 




Czy radzi sobie z łupieżem ? 
Tak, przy regularnym stosowaniu nie mam z nim problemów.

Zapach - stonowany, delikatny.
Nie lubię jakiś wybryków i intensywnych `śmierdzieli` , ten mi bardzo odpowiada :)

Kupię następną butelkę? 
Czuję że tak, ale nie prędko bo jest go sporo a mam jeszcze inne do wypróbowania, tylko boję sie że bede musiała po nich włosy ratować to wtedy polecę do sklepu po niego albo po Clear, oczywiście czatuję na promocje które wszystkie uwielbiamy :)



Już niedlugo pojawi się pierwszy konkurs w tym roku.
Badźcie czujne ;)


2 komentarze:

  1. Zraziłam się do Pantene dawno temu, jakoś do dzisiaj ich omijam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja narazie odstawiłam Pantene, chociaż nie mam przykrych doświadczeń z tymi kosmetykami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń