czwartek, 10 stycznia 2013

KOBO NA USTACH I POWIEKACH

Przychodze do was dzisiaj z buziakiem :)


byłyście ciekawe jak pomadka Kobo o odcieniu cynamonowym wygląda na ustach więc prosze.



Każdy mój dzień zaczyna się jakimś egzaminem.
Dzisiaj był z ekonomiki turystyki, ale co tam, ja sie nigdy nie poddaję ! 
Zerówki sie zaliczy a za tydzien bedzie wolne i czas na odpoczynek :)


Oto zdjęcia mojego dzisiejszego makijażu. 


 Nic szczególnego w nim nie ma ale mnie sie bardzo podoba :)
Kupiłam tusz z Wibo ten różowy, nie wiem jak sie nazywa a jestem zbyt leniwa zeby podejsc do łazienki.
Kosmetykoholiczki zapewne wiedza o co chodzi :)
Kosztował mnie niecałe 7zł a jakość lepsza od tuszu który kupiłam za 30zł.
do tego podklad musowy z Rimmela, puder Eveline, róż L`Oreal i cien Kobo o którym kiedyś opowiem, oraz pomadka Kobo oczywiście. 




A na koniec kolczyki <3 
Pokochałam je, jak sie komus podobaja to mam jeszcze w innych kolorach, chętnie kogoś uszczesliwie .






I jak sie Wam podoba pomadka na ustach? 
Nosicie kolczyki takie przy uchu czy wolicie długie?
Zajmuję sie troche tworzeniem bizuterii i mam sporo tego, jezeli Was interesują np krótkie to mogę wrzucic fotki a cena jest bardzo nicka ( od 1zł do 3zł ).


Życzę miłego wieczoru ;* 


4 komentarze:

  1. śliczne kolczyki:0 dziś przytargałam do domu po pracy paczkę katherine z poczty...kolczyków mam aż zbyt dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna pomadka, ma śliczny ciepły odcień!

    OdpowiedzUsuń
  4. cien do oczu super, w moich klimatach:)
    A teraz zapraszam Cie na krótki wpis na moim blogu, który pokazuje jakie ciężkie potrafią być chwile w życiu i jaką traume ostatnio przeżyłam, mam nadzieje ze inne dziewczyny to przeczytają i będą uważać na imprezach, pozdrawiam Kochana.

    OdpowiedzUsuń