środa, 9 stycznia 2013

KOBO NA USTA ZARZUĆ !

Tamtadaaaaam ! 


Przedstawiam Wam pomadkę z którą sie polubiłam od pierwszego wejrzenia. 
Ot taka sobie pomadka była na półce promocyjnej w Drogerii Natura.
cena : 9,99


Opakowanie jest solidne i bardzo eleganckie jak na mój gust. 


ostatnio dużo u mnie cynamonu :
- ryż z jabłkiem i cynamonem
- cynamonowe placuszki z marchewką
a do tego teraz pomadka ^^


Nie bede pisać co firma o tym mówi bo to nie ma sensu, ważne co ja o tym sądzę.



Jak widzicie na zdjęciach kolor jest ciekawy, rudawo-cynamonowy.
Wybór jest większy, 12 kolorów razem. 
Kupiłam tez cien do powiek z Kobo w podobnym kolorze wiec moze ciekawy duet stworza, ale o nim opowiem później.  

Pewnie zastanawiacie się co z trwałością ?
Ano taka sobie, u mnie srednio się trzyma, ale to przez to, że mam niekontrolowany odruch oblizywania warg, dziwnie to brzmi ale tak jest i to mnie nie cieszy ;) . 

Czy polecam ? 
Sama nie wiem, konsystencja świetna, kolor też świetny ale ta trwałość.
Cóż, za tą cenę bierzcie kochane i cieszcie się gamą kolorów.




Pozdrawiam i życzę miłego dnia 
^^ 

3 komentarze:

  1. kolorek ciekawy bardzo, jednak jakoś ja nie lubię siebie w ciemniejszych odcieniach typu, pomarańcz, czerwień, czy chociażby taki rudawy, czekam na zdjęcie jakieś, jak u Ciebie wygląda!! :) A za tą cenę, może i bym się skusiła, chociaż na próbę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. edzisiaj jak wróciłam to ciemno bylo, moze jutro uda mnie sie to uchwycic na zdjeciu :)

      Usuń