wtorek, 5 czerwca 2012

Safira , Tonik nawilżający do twarzy

Dzień mialam mega pechowy :
- mandat w zkm- zapomniałam portfela gdzie była legitka
- egzamin meeeeega trudny i raczej nie zaliczony
- spoznienie na autobus
-masa pracy w domu

MASAKRA!!!!!
Trzeba jakos to zmienic . Ten humor musi odejsc .
Dlatego napisze o czyms miłym, co mnie zaskoczyło :)

Tonik nawilżający do twarzy.



Tonik zawiera wyciągi z aloesu i rumianku oraz prowitaminę B5 i allantoinę. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Nawilża i odświeża skórę, delikatnie ściąga pory. Przywraca naturalne pH, przez co skóra łatwiej wchłania zawarte w nim substancje odżywcze. Allantoina oraz ekstrakty rumianku i aloesu łagodzą podrażnienia. Skóra pielęgnowana tonikiem staje się gładka, elastyczna, odświeżona i nawilżona.
Sposób użycia:
Zwilżyć płatek kosmetyczny tonikiem i delikatnie rozprowadzić na czystej skórze twarzy, szyi i dekoltu. Tylko do użytku zewnętrznego.
Składniki (INCI): Aqua, Glycerin, Chamomilla Recutita Extract, Aloes Barbadiensis Extract, Acetylated Lanolin, Parfum, Hydrogenated Castol, Oil, Dexpanthenol, Allantoin, Ethyl Paraben, Methyl Paraben , Butyl Paraben, Propyl Paraben.



Uzywałam go do demakijażu i u mnie sprawdził sie rewelacyjnie :)

na plus : 
-nie wysusza
- ładnie pachnie
- miła w dotyku skóra
-swietnie uczucie swieżosci
- wygodne opakowanie


na minus :
- wychodzi ze kosztuje ok 17zł za 150ml 
- dorwiecie go tylko na stronie Safiry 

Mile mnie zaskoczył ten tonik , skóra jest po nim miekka i swieza .
Lubię to !!! 




Wpadnijcie na stronę Safiry.
Warto zapoznać sie z ich ofertą :)

1 komentarz:

  1. Ja chętnie wpadnę ;) Wstyd się przyznać ale jeszcze nie miałam niczego z Safiry ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń