niedziela, 3 czerwca 2012

Safira , Maseczka regeneracyjna z glinką czerwoną

Zwlekałam z ocena produktów z Safiry gdyż chciałam wypróbowac je wszystkie
 i po kolei podawac recenzje . 

A więc zacznijmy. 

Dzisiaj na ogień idzie : 

Maseczka regeneracyjna z glinką czerwoną




Fracuska glinka czerwona (Illite) to bogata w krzem, mangan, żelazo, tytan i potas glinka, szczególnie dobrze działająca na tłustą i mieszaną i jednocześnie wrażliwą skórę. Ma szereg niepowtarzalnych właściwości. Łagodzi trądzik różowaty i zapobiega pękaniu naczyń krwionośnych. Idealnie nadaje się do delikatnej cery naczynkowej, wymagającej łagodnego oczyszczenia i wzmocnienia skóry i naczyń krwionośnych. Doskonale oczyszcza, wzmacnia i dodaje świeżości cerze dojrzałej, przesuszonej, z utratą jędrności. Dokładnie nawilża skórę i łagodzi jej podrażnienia. Łagodnie ściąga pory i wygładza skórę. Systematyczne stosowana sprawia, ze skóra staje się świeża i aksamitna. Już po pierwszym zastosowaniu glinka rozjaśnia czerwone plamy na skórze, sprawia że szorstka i przesuszona skóra staje się gładsza i doskonale nawilżona. 



Składniki (INCI):
Aqua, French Red Clay Illite, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Cocamide Dea, Talc, Calendula Officinalis Extract, Glyceryl Stearate, Silica, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Ceteareth-20, Hydrogeneted Castor Oil, Citric Acid, Aloe Barbadensis Extract, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.







 Sposób użycia:
Maseczka jest gotowym do użycia preparatem z naturalnej francuskiej glinki czerwonej wzbogaconej o wyciągi roślinne. Nałożyć na skórę w taki sposób, by maseczka nie wyschła (nałożyć grubą warstwę lub zraszać deliatnie wodą). Po ok. 10-15 minutach zmyć i zastosować łagodny kosmetyk regeneracyjny i nawilżający.




Cóż ja mogę napisać o tym produkcie ? 
na plus :
- konsystencja - idealnie sie rozprowadza
- skóra jest miekka 
- opakowannie jest wygodne 

na minus : 
- nic mi zlego nie zrobiła 
- cena . 39.90 za 150ml !!!!! [ juz wole te z Avon ] 


Generalnie nie mogłam poznac jej własciwego działania.
Nie mam cery naczykowej wiec nie widziałąm zeby cos z cera mi zrobiła.

Jak ktos ma taka cere to chetnie oddam ta maseczke za koszt wysyłki ;p 


Mam nadzieje ze o nastepnych produktach poczytacie wiecej ;p 

Ktoś chętny zeby wypróbować ? 

3 komentarze:

  1. Witaj, Ja bym była bardzo zainteresowana tą glinką, mam cerę wrażliwą i naczynkową a uwielbiam glinki i wszystkie nieglinkowe maseczki są dla mnie beznadziejne. Jestem niesamowicie zaskoczona glinką do cery wrażliwej. Jeśli nadal możliwe prosiłabym o maseczkę, mogę Ci dopłacić, zależnie ile jej zużyłaś. Koszt wysyłki oczywiście pokrywam, jestem z Wawy - mail: amusia_1990@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gkinki...sluzy mi zwlaszcza czerwona i zolta
    Wlasnie zajrzalam w Twoja zakladke wymiankowa, jestem pod wrazeniem...zainterosawana jestem strasznie wieloma rzeczami, nie wiem tylko czy szukasz czegos konkretnego? Masz jakas wish liste?

    OdpowiedzUsuń