czwartek, 7 czerwca 2012

Safira, mleczko kosmetyczne do twarzy + allegro

Safira, mleczko kosmetyczne do twarzy 



Mleczko doskonale zmywa makijaż i oczyszcza skórę. Ze względu na zastosowany wyciąg z aloesu, olej z orzeszków macadamia oraz glicerynę odżywia, nawilża oraz chroni ją przed utratą wody. Delikatna nuta zapachowa sprawia, że mleczko jest bardzo przyjemne w użyciu. Stosowane regularnie pozwala zachować skórze twarzy i szyi zdrowy i świeży wygląd. Odpowiednie dla każdego rodzaju cery, także wrażliwej.
Sposób użycia:
Niewielką ilość nanieść na płatek kosmetyczny i zmyć makijaż z oczu i twarzy. Następnie zaleca się użycie toniku. Tylko do użytku zewnętrznego.
Składniki (INCI): Aqua, Caprylic / Capric Trigliceride, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alkohol, Cetyl Palminate, Ethylhexyl Stearate, Cyclometicone, Paraffinum Liquidum, Macadamia Ternifolia, Glycerin, Aloes Barbadiensis Extract, Parfum, Citric Acid, Ethyl Paraben, Methyl Paraben , Propyl Paraben.





Pieknie opisane prawda ? 
Ale to tylko teoria, w praktyce jest zupełnie inaczej .


na plus :
sama nie wiem, może tylko zapach :(

na minus : 
- szczypie !! wypalało mi oczy - płakałam po uzyciu
- cena - 20.90 za 150ml 
- nnie zmywa makijażu tylko go rozciera
- mało wydajne - mega duzo trzeba uzyc zeby cos zdziałało

Jak dla mnie to meeeega duzy bubel tej firmy, nie wszystko może być wspaniałe i kuszące ;p 
Nie jest to mój stosunek do tej firmy poniewaz sa produkty które mi bardzo odpowiadaja ale mleczko do tego nie nalezy, do demakijażu uzywam ostatnio opisany tonik nawilżający :)


W zakładce SPRZEDAŻ wskakuje sporo produktów które mozecie kupić za nie duze pieniadze,
warto korzystać dopóki są ;p 
[ mozliwosc sprzedazy poza aukcja :) ] 

Życzę Wam udanego długiego weekendu chociaż pogoda nie dopisuje biwakowiczom i wczasowiczom! 

7 komentarzy:

  1. Akurat tą maseczke mam :D Na razie jestem po 1 uzyciu więc cięzko coś określić . Co do wągrów , u mnie ten problem znacznie się zmiejszył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tak lubie mleczka:( już myślalam, że polecisz cos fajnego za niską cene:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to za niska cene nie jest . :(
      moze chcesz wyprobowac ?

      a moze Garnier winogronowy ?
      pare razu uzylam i dostalam te do testow i Garnier odszedł na dalszy plan. mozemy sie wymienic ;p

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. na moim blogu znajdziesz mój mail:) napisz co by Cie interesowało- kolorówka? pielęgnacja? postaram się cos zaproponować:)

      Usuń
  3. dobrze ze piszesz szczere recenzje bo przynajmniej nie wciskasz kitu a to sie ceni :)

    OdpowiedzUsuń