sobota, 9 czerwca 2012

coś innego niż kosmetyki ale też dla kobiet :)

Dzisiaj nie bedzie posta na temat kosmetyków.

Przygotowałam coś zupełnie innego niz kosmetyki ale także należącego do ozdoby kobiety :)

A mianowicie : KOLCZYKI.

Wrzucam tutaj zdjęcia aby poznać wasze zdanie, wiec bardzo miło mi bedzie jeżeli zostawicie komentarz :)

wielkość : 25mm x 16mm

wielkość : 25mm x 16mm

wielkość : 25mm x 16mm

wielkość : 30mm x 22mm x 5mm

wielkość : 30mm x 22mm x 5mm

wielkość : 18mm x 13mm x 3mm

wielkośc : 18mm x 13mm x 3mm

wielkość : 30mm x 23mm x 5mm




To są kolczyki na sztyfcie[ wkretki czy jak kto woli ] :)

Może któraś mialaby ochotę na takie ozdoby ? ;> 

13 komentarzy:

  1. są piękne :) szkoda, że nie noszę kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ktoś chciałby kupić kwiatki to koszt wynosi 5zł plus koszt wysyłki :-) mam więcej bajerów więc może wrzuce zdjęcia ale nie dzisiaj i nie jutro gdyż jestem w trakcie niespodziewanej i niechcianej przeprowadzki. Mam internet tylko w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe lecz nie w moim stylu.
    Mimo to noszę zazwyczaj długie kolczyki.
    Wkrętki tylko w pozostałych, górnych dziurkach ucha.
    Zapraszamy na naszą fotorelację z naszego wtorkowego kibicowania polskiej reprezentacji!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo faktu, że nie są w moim stylu, wyglądają nader uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się się te kwiatki , sprzedajesz je ?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi sie 1 i drugie różyczki :)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń