piątek, 1 czerwca 2012

100% prywatnych informacji.

Po dwu tygodniowej nieobecnosci powracam !


Wiem, wiem.
Wracam w pięknym stylu :)

Zdjecie zostało zrobione w Wielu na kaszubach . Miedzy inymi z tego powodu nie bylo mnie tutaj :)

Kochane studentki , wy zrozumiecie mnie w tym momencie najlepiej .
Wiecie co to sesja i brak czasu na zycie.
Własnie to `coś` sprawiło ze nie miałam czasu na bloga, został jeszcze tylko 1 egzamin [ hurra!!! ] i wakacje !!!
Jak na razie to wszystko zdane ale po ostatnich wynikach dopiero bedzie mozna odsapnac :)

Ileż jak prac zaliczeniowych napisałam , łoohoho. Dużo :P
Zaniedbałam takze mojego ukochanego D. ale jemu to juz to wynagrodzę ^^
Was pewnie w najblizszych dniach zasypie recenzjami bo w kolejce jest ich sporo a do tego mam 2 tygodnie zaleglosci wiec sporo tego :)


Gosiu kochana , dedykuję ten wpis Tobie , jako jedyna zauwazylaś ze cos sie ze mna dzieje .
;***




Czy  cos ciekawego mnie ominęlo ?
jesli tak to dawac linki , chetnie poogladam :)


Życzę Wam udanego weekendu . ;D



Ps. Wie ktos moze cos o pracy dla mlodej i energicznej dziewczyny ? interesują mnie okolice Trójmiasta , ew. gdzies dalej z zapewnionym zakwaterowaniem . Z góry dziekuje za info . ;]

1 komentarz:

  1. hej :) poszedł mail w sprawie koturn. Sprawdź folder SPAM jeśli nie znajdziesz mojej wiadomości w odbiorczych. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń