czwartek, 17 maja 2012

KOBO Professional part 3

Kobo Professional , Mineral Loose Powder 

Dzisiaj troche o pudrze mineralnym od Kobo


Puder przeznaczony dla każdego rodzaju cery. Doskonale sprawdza się przy cerze z niedoskonałościami. Znakomicie się nakłada i jest bardzo wydajny. Łatwo przylega do skóry, nadając jej delikatny kolor bez efektu maski.


na plus : 
- mega wydajny
- cena
- matuje
- dostepnosc -w kazdej Naturze 
- brak efektu maski 
- opakowanie 


na minus : 
- matuje ale tylko na chwile 
- aplikacja , opakowanie jest ok ale tych dziur jest za duzo
 i albo bede sie bawic tasma albo mi sie rozsypie



Geeralnie puder nei jest zly , dluuuugo go bede miałą bo jest mega wydajny a w dodatku uzywam go na przemian z innym . 
Polecam go tym ktorzy chca miec efekt ładnego makijarzu ale nie na wiecznosc :)

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że matuje tylko na chwilę :(
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie są dwa podstawowe założenia przy kupnie kosmetykó - dobre matowanie lub krycie i wydajność ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie własnie, zastanawiałam sie nad tym puderkiem i moze kupię bo cena nie wysoka a może i u mnie sie sprawdzic:)

    OdpowiedzUsuń