środa, 14 marca 2012

Tagi !

Dzisiaj odpowiem na tag który otrzymałam od   xkeylimex .
Dziekuje kochana ! Czuję sie wyróżniona , gdyz u Ciebie zostałam otagowana pierwszy raz w życiu ;p

A więc zaczynam od pierwszego , na drugi odpowiem jutro zeby przetrzymac was troche ;p



Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje ;)
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych ;)
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek. 

1. PUPA 
Uważam że jest zbyt duża , nie wiem co mam zrobić żeby to zmienic . próbowałam cwiczyc i nic . Genetycznie został przekazany mi jej kształt , jest `odstająca` xD  Ja jej  nie lubie ale mój facet ie zamieniłby jej na inna , więc zostało mi sie z nia pogodzic . 

2. TWARZ
Uwielbiam traktować ja różnymi peelingami , maseczkami , kremami i wszystkim czym sie da :D 
Mam z nia problemy gdyz jest tlusta w strefie T , a sucha na policzkach . Nie umiem dobrac odpowiedniego kremu i ciagle szukam tego `jedynego` . Ale tak poza tym jest ok. Jakaś wielce krzywa nie jest więc w lustro można popatrzeć xD 

3. STOPY
Są ogroooomne ! Nigdy nie założe butów z czubem czy innym wydłużeniem . Noszę rozmiar 40/41 ale jakoś gina troszke przy moim wzroście 170cm . Głupia wygladaja buty na niskim obcasie zas na wysokim ciezko jest dostac , ale zawsze jakies perełki znajde ;p 

4. KOLANA
Pare lat temu miałam uraz i do dzisiaj odczuwam jego skutki , mam na ich punkcie obsesje i czesto je smaruje i masuje zeby nie bolały przy wiekszym wysiłku . Najlepsze jest to ze wiem kiedy zmieni sie pogoda bo wtedy bola niemiłosiernie :)

5. DŁONIE
Bardzo duzo smaruje je kremem gdyz czesto wysychaja , miałam juz setki kremów i ciagle je zmieniam bo nie lubie zostawac przy jednym . 




Zapraszam do zabawy : 



2 komentarze: