piątek, 16 marca 2012

Avon , nietłusty krem na dzień SPF 15

Mam dla was recenzje kolejnego kremu z Avon , 
tym razem jest to nietlusty krem na dzien SPF 15 .



Nietłusty krem matujący na dzień SPF 15 pomaga matowić skórę w strefie T ( czoło, nos, broda ), a zarazem sprawia, że skóra na policzkach wydaje się na odżywiona i bardziej miękka. Linia Avon Solutions z kamelią przywraca twojej skórze upragnioną równowagę. Wyciąg z pochodzących z Japonii liści herbaty kamelii zawiera mocne przeciwutleniacze i minerały takie jak cynk, które przywracają równowagę zarówno całemu organizmowi, jak i skórze. Przy regularnym stosowaniu ten silnie działający składnik może zmniejszyć produkcję sebum i przywrócić skórze mieszanej upragnioną równowagę. Po dwóch tygodniach stosowania 88% kobiet zauważyło, że ich mieszana skóra odzyskała równowagę i piękny wygląd. 

Jak zawsze wszystko pieknie jest ubrane w słowa, kolejny raz nie mogę zgodzić sie z zapewnieniami firmy .
Nie jest to krem dla osób z suchymi policzkami i tłustą strefą T. 



na plus : 
- baaaardzo wydajny 
- jest lekki 
-delikatny zapach


na minus : 
- nie matuje
- wysusza
- podraznia
- cena ok 20zł / 50ml 



Ogólnie tak jak juz pisałam nie polecam osobom z problemami ze skórą. 

Ciekawe czy w ogole trafie na dobry krem z Avon .
Zaczynam w to watpić . :)

Uzywacie tych kremów z serii Solutions ? 


3 komentarze:

  1. Nie używam kremów z Avonu, słyszałam o nich sporo negatywnych opinii i nie chcę ich potwierdzać na własnej skórze :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyny krem firmy Avon, który używam to odżywczy krem do ciała Skin So Soft, o ten właśnie: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=46669

    Polecam? Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę używać kremów z tej firmy, bo mnie potwornie uczulają :(
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :) będzie mi bardzo miło :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń