wtorek, 13 marca 2012

Avon , nietłusty żel na noc

Dzisiaj zapraszam na recenzje nietlustego żelu na noc firmy Avon .


Nietłusty żel na noc sprawia, że o poranku skóra wygląda na matową i odpowiednio nawilżoną. Linia Avon Solutions z kamelią przywraca twojej skórze upragnioną równowagę. Wyciąg z pochodzących z Japonii liści herbaty kamelii zawiera mocne przeciwutleniacze i minerały takie jak cynk, które przywracają równowagę zarówno całemu organizmowi, jak i skórze. Przy regularnym stosowaniu ten silnie działający składnik może zmniejszyć produkcję sebum i przywrócić skórze mieszanej upragnioną równowagę. Po dwóch tygodniach stosowania 88% kobiet zauważyło, że ich mieszana skóra odzyskała równowagę i piękny wygląd. 




Niestety ja należe do tych 12 % i nic nie zauważyłam. :( 




na plus : 
- konsystencja
- wydajność
- dobrze nawilża
- przyjemny zapach 

na minus : 
- klei sie 
- po przebudzeniu skóra jest sliska
- matuje tylko na chwilę 
- nie poprawia stanu cery 
- cena ok 20zł/ 50ml 


Niestety nie jestem z niego zadowolona więc polecać nie bede .

Ktoś z was go uzywa ? 
Jakie sa wasze odczucia ? 


6 komentarzy:

  1. Ja używam tego na noc i na dzień :) Muszę przyznać, że ten na noc nie matowi i długo się wchłania, ale przecież jest na noc, a w nocy zmatowienia nie potrzebuję - wręcz przeciwnie, oczekuję, że cera będzie porządnie nawilżona. Natomiast wersja na dzień (ona nie jest w formie żelu, tylko "normalnego" kremu) wchłania się bardzo szybko, dobrze matuje, a makijaż się bardzo dobrze trzyma. Przy okazji nawilża i zauważyłam, że nie świecę się po nim "jak psu jajca na wiosnę" :P

    Także ja jestem zadowolona z tej serii :)
    Ale to tylko moja subiektywna ocena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie używam, ale podoba mi się kolor tego kremu. :)
    Raczej nie sądzę, abym używać zaczęła w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, pozwoliłam sobie otagować Cię :)
    http://xkeylimex.blogspot.com/2012/03/uaha-tagi-dwa-uaha-na-polu-stay.html

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety kosmetyki katalogowe nie cieszą sie u mnie zbyt pochlebnymi recenzjami. Chociaż lubię z Avonu krem koloryzujący SPF 15 Solutions - jeden z niewielu kosmetyków jakie mogę pochwalić z AVONU.

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam z tej serii tylko nawilżającego:)jest ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę bym go na pewno nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń