piątek, 9 marca 2012

Golden Rose PARIS 230

Dzisiaj przedstawiam wam rewelacyjny lakier do paznokci Golden Rose PARIS 230 .




na plus : 
- pojemnosc - 11ml / cena ok 5zł
- długi trzonek od pedzelka
- intensywny kolor
- bardzo dobre krycie - po 1 warstwie
- trwałość - mam juz go na paznokciach 5 dni i starte sa lekko koncowki - nie uzywałam utrwalacza
- dostepnosc - w kazdej drogerii znajdziemy te lakiery 





na minus : 
? nie mam pojecia. 

Polecam serdecznie ten lakier. Kolor wzbudza zainteresowanie wsrod ludzi :)


Macie moze ten lakier albo inne z tej serii ? 
Jakie sa wasze odczucia na jego temat ? 


7 komentarzy:

  1. Ja mam z tej serii numer 53...też niebieski, typowe indygo:) cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny <3 Uwielbiam lakiery z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam chyba 4 lakiery z tej serii Paris i raz się zapomniałam z nałożeniem bazy podkładowej i miałam piękne żółte paznokcie po żółtym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lakeir jest przepiekny...podoba mi sie niezmiernie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam do obserwowanych. Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, mam lakier o takim samym odcieniu tylko że z firmy Flormar. Również sobie chwalę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kolor 204 i go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń