piątek, 9 marca 2012

organizacyjnie + wyniki rozdania

Siemankooo :)
jak dzisiaj pieknie świeci słoooonko :D




Pare spraw organizacyjnych : 
1. Niestety nie zglosiło sie 30 osob do pierwszego rozdania , może nagrody nie były jakies wielce atrakcyjne ale tez nie były jakies słabe . No cóż , trudno .
Ale stwierdziłam że jednak nagrodzę 1 osobe która wykonała najwiecej roboty ;p

a więc wygrała :


Gratuluję serdecznie . ! 


2. Jestem zabiegana strasznie i nie wiec w co wkladac rece :D 
Ale dzisiaj znajdzie sie na pewno co najmniej 1 recenzja :)

3. przypominam o moim drugim rozdaniu ! 



A jak wam mija ten tydzien ?
Dużo słonca i usmiechu zapewne gosci u was ::)


PS. moje kwiatki ktore wczoraj dostałam , bardzo mnie ucieszyły ::)





3 komentarze:

  1. Gratuluję:)) Ja dostałam 3 tulipanki^^

    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana , tulipany są `słodkie` :D
      róża to od ukochanego :D

      Usuń
  2. O, ja akurat dostałam jeden tulipan w sklepie - też żółty, żółtego, czerwonego i fioletowego od dziadka, a od mego mężczyzny cały bukiet różowych tulipanów. Czy to jakaś tulipanowa mania? ;)

    Ten żółty tulipan na tle róż wygląda strasznie uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń