niedziela, 11 marca 2012

niedzielne plany




dzisiaj mamy słoneczna niedziele która dodaje mi siły do pracy :D

plany na dzisiaj :
1. pomalować paznokcie - ostatnio robiłąm to tydzien temu
2. zrobic zdjecia tych pazurów i dodac je do konkursu u Matleeny do ktorego serdecznie was zapraszam :) - nagrody sa warte postarania sie
3. porobić zdjęcia kosmetyków
4. napisać zapasowe notki bo wiem ze teraz ciezko z czasem u mnie bedzie niestety
5. na koniec ogarnac notatki z hiszpanskiego , a pozniej to juz pewnie spac pojde bo pozno bedzie :D



a jakie sa wasze dzisiejsze plany ?
nauka czy rozrywka ?

6 komentarzy:

  1. Niestety u mnie dziś nauka :/
    Powodzenia i miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. poranek trochę pracowity bo musiałam ogarnąć mieszkanie i przygotować obiadek, ale później mam zamiar trochę poleniuchować :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz leniuchuje ;D a potem nauka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety ciągle nauka.
    czekam na zdjęcia paznokci;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Studiujesz filologię hiszpańską? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , hiszpanski u mnie jest jednym z dwoch jezyków na studiach :)

      Usuń