poniedziałek, 12 marca 2012

Ziaja , wazelina biała , kosmetyczna

Dzisiaj mam dla was recenzje klasycznego kosmetyku który powinien znaleść sie w kazdym domu :) 


na plus : 
- poprawia w mgnieniu oka zły stan naszej skóry
- cena ok2-3zł / 30ml
- dostepność
- wydajnosc
- brak zapachu i smaku
- konsystencja 
- kolor a raczej jego brak


na minus : 
- niestety nie dla osob ktore nosza dlugie paznokcie gdyz ciezko bedzie wyciagnać ją
bez pozostałości pod paznokciem



Ja serdecznie polecam to wszystkim ktorzy maja problemy z suchym naskórkiem.
Za niska cene dostajemy cos co odmieni nasza skore tak szybko ze nie zdazymy 
znalesc niczego innego . 


Macie tę wazeline ? 
Na co ją uwazacie ? :) 

7 komentarzy:

  1. Mam ja i ja uwielbiam zawsze do niej wracam :D ratuje mi moje usta mam tendencje do skubania ich:d

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię jej, czyszczę nią buty:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ją, bo jest uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama ma istnego fioła na punkcie wazeliny, wiecznie smaruje nią usta, dlatego ja na sam widok wazeliny już mam dosyć. ;) Ale akurat mam taką samą w domu i wg mojej mamy jest świetna - ja nie wiem, nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna na przesuszone łokcie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo sie przydaje, czesto stosuje ja tez na usta :)
    pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama często ją kupuje. Używałam jej czasami w zimę.
    Ale tak to stosuję wazelinę z Flosleku do ust, poziomkową :)

    U mnie rozdanie, zapraszam :) http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń