czwartek, 17 stycznia 2013

ZWYKŁY DZIEŃ

Kolejny zimny dzień, Niech już przyjdzie wiosna a potem ukochane lato <3

Kolejny przedmiot zaliczony, sesja sie zaczyna w pon a ja juz mam prawie wszystko zaliczone, tylko jeden egzamin i wooooooolne :)



Przeglądam sobie blogi i marznę, zaraz lece do łóżka chyba albo zainwestuję w coś takiego : 


Króliczki są mega świetne !!
Kupcie mi takie :]

Chcecie juz konkurs? 
Jesteście gotowe na zadanie graficzne? 
A może spodziewacie się czegoś innego ? 
Wolicie nagrodę kosmetyczną czy biżuterię ? 

Czekam na odpowiedź.
Miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Chcemy!:) Kochana, gdzie można takie króliczki dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama chciałabym wiedzieć :(
      na allegro znalazłam tylko rekawiczki takie jak dla bezdomnych xD

      Usuń
  2. Ale ci zazdroszczę tylko jeden egzamin, u mnie wszystko dopiero przedemną!

    OdpowiedzUsuń