sobota, 19 stycznia 2013

LEKKIE ŚNIADANIE

Witam Was w sobotnie przedpołudnie :)

Zapewnie czytacie to sobie popijajac kawe czy tez i herbatę a ja ciężko pracuje.
Dla jednych sobota jest dniem wolnym tak jak i niedziela ale nie dla mnie. :)
Takie są uroki pracy w gastronomii, ale nie narzekam, lubię swoją pracę.


Dzisiaj post kulinarny, dla tych którzy jeszcze nie jedli śniadania to odpowiedni moment na wzmocnienie apetytu :)


Jako że jestem na `diecie` przedstawiam moje lekkie śniadanie, nic specjalnego :


pomidor

serek śmietankowy ze szczypiorkiem




lekkie pieczywo żytnie


a tak prezentuje sie całość



Ktoś gustuje w takim odżywianiu? 



Przypominam o konkursie :

7 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nic nie popijam, dobiero idę zjeść śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy skibeczki takiego pieczywa to całkiem sporo. :) Ja jadam dwie. I nie polecam serków, które mają w sobie jakieś dodatki - mają bardzo dużo kalorii (ok 250). Za to chude białe serki, które ja jem, mają po 60, max. 80 kalorii. :) No i smaruję o wiele cieniej. :) Niestety pieczywo chrupkie ma mało wartości odżywczych - jest jak papier. Ja je jem tylko dlatego, że się odchudzam. A w sumie to już chyba skończyłam się odchudzać, bo jestem już zadowolona z figury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byla porcja przed praca, tam jem dopiero ok 16 wiec potrzebuje troche kalorii do tego czasu. :)
      Nie jem tego codziennie :)

      Usuń
  3. czasem lubię zjeść i takie frykasy :D ale częściej stawiam na coś bardziej kalorycznego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym chciala cos kalorycznego jest, niestety szalec nie moge ;)

      Usuń