niedziela, 20 stycznia 2013

LEKKIE ŚNIADANIE cz. 2

Weekend stawiam pod hasłem lekkie śniadanie :)

Dzisiaj przedstawiam Wam podrasowane płatki kukurydziane :


Jak widac na zdjeciu dorzuciłam do płatków kukurydzianych suszone jabłka i daktyle.


Mieszankę zalewamy jogurtem lub mlekiem i gotowe :)

Niby takie proste a jakie smaczne! 

Warto jest robić swoje mieszanki, zawsze mozemy dobrac sobie coś co lubimy, 
owoce, płatki róznego rodzaju, dla słodkosci moga byc nawet płatki czekoladowe.
Dla każdego cos dobrego :)


Już w teraz obiecuję recenzje kosmetyków ale to w ciagu tygodnia, weekend mam zapracowany ;]


Miłej niedzieli ! 


Konkurs : 

3 komentarze:

  1. Ja wczoraj wieczorem odkryłam przepyszną mieszankę: jogurt brzoskwiniowy Jogobella Light + otręby pszenne. Razem smakowało wyśmienicie! Sto razy lepiej niż gotowe jogurty z płatkami i innymi dodatkami. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jadam takie śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń