niedziela, 13 maja 2012

Rexona women fresh - jakos nie bede tesknic

I znalazlam chwile zeby zajrzec . :)



Rexona women fresh




Dezodorant zapewnia długotrwałą ochronę przed potem i przykrym zapachem. Testowano dermatologicznie, łagodny dla skóry. 0% alkoholu. Pozostawia poczucie naturalnej świeżości przez cały dzień.


Skład: Butane, Isobutane, Propane, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Aluminum Chlorohyddrate, Triethyl Citrate, Parfum Dimethiconol, Disterdimonium Hectorite, Triethyl Aconitate, Aqua, Benzyl Alcohol, BenzynBenzoate, Benzyl Cinnamate, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Gerianiol, Hexyl,Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3- Cyciohexane Carboxaldehyde, Limonene, Lianlool. 




na plus : 
- cena 
- dostepnosc
- opakowanie 
- wydajnosc ! 
- zapach 
- nie podraznia


na minus :
- nie chroni przed poceniem



Tylko jeden minus a dla mnnie to juz porażka całkowita.
Potrzebuje czegos co mnie zadowoli w 100 % . 
Teraz mam Garniera mineralnego i lepiej sobie radzi , ale dodatkowo uzywam blokera. 

Używacie Rexony ? 
Może na was lepiej działa ? 


6 komentarzy:

  1. Zapach też bardzo lubiłam ale to ze nie chroni przed potem go dyskwalifikuje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie .
      zapach wezme ze soba ale zeby dzialanie odpowiednie bylo ;p

      Usuń
  2. Garnier jest świetny używam, rexona jest dla mnie słabiutka, teraz jeszcze kupiłam Adidasa, ale nie kulka, bo kulki na mnie nie działają:(
    tylko spray polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Również miałam, również nie polecam. Jedyne na plus - opakowanie, choć przyznam się szczerze, że to w różowych barwach podbiło moje serce zapachem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam adidasa . Od rexony i garniera bolały mnie węzły chłonne :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za antyperspirantami w spray'u
    pewniej się czuję, gdy używam w kulce lub sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń