poniedziałek, 14 maja 2012

oczyszczenie skóry dla mlodych dziewczyn - Synergen

Dzisiaj przedstawiam wam kobitki :

Synergen , Tonik bez alkoholu do skory wrazliwej .



Oczyszcza wyjątkowo delikatnie i dokładnie wrażliwą cerę. 
Staje sie świeża i czysta, wyciąg z rumianku sprawia ze skora jest gładka. 
Testowany dermatologicznie.


Skład: Aqua, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium PCA, Trideceth-9, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Linalool. 

Seria ta jest dedykowana mlodej skorze dziewczyn ale uwazam ze nawet `starsze` osoby moga go uzywac :)


na plus : 
- zapach 
- nie podraznia
- skora jest po nim miekka 
- cena - w promocji nawet 4 zł z groszami 
- opakowanie rowniez bardzo fajne
- nie zapycha
- dostepnosc - w kazdym Rossmannie 

na minus :
- lekko sciaga skórę 



Moje ogólne odczucia sa ok . 
Ale mam teraz inny tonik a w sumie malo kiedy ich uzywam wiec jezeli ktos jest chetny to go oddam :)









4 komentarze:

  1. Miałam go i był nie najgorszy :)

    Zapraszam :
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na WIOSENNE ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie taka młoda, więc dla mnie się nie nada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dla mnei tez juz sie nei nada bo za stara na niego jestem:) ale post fajnie ze jest :)

    OdpowiedzUsuń