czwartek, 5 kwietnia 2012

zapowiedź

Witajcie moje Dziubaski kochane :D


widzę ze was troszke przybyło , bardzo mnie to cieszy , gdyz wiem ze mam dla kogo pisać :)


dzisiaj troszke zapowiedzi co sie znajdzie na blogu w najblizszym czasie , z racji tego ze mam bardzo mało wolnego czasu to przygotuje pare postów z wyprzedzeniem ale odwiedzac na bieżaco tez was bede i patrzec co piszecie.


w miedzyczasie zapraszam was do wziecia udziału w ShinyBox.
klik !
wśród osob które zgłoszą sie do tego przez moje konto rozlosowana bedzie nagroda niespodzianka :)
mozecie nawet pod tym postem napisać ze sie zarejestrowalyscie.
mam nadzieje ze oszustwa nie bedzie ;p

ale o tym dowiecie sie wieczorem :)


aaaaaa. rozdanie przeciez u mnie było ;p
właśnie , stwierdziłam że wyniki podam rano w Wielkanoc , bedzie to taki miły prezent dla osoby która wygra :)


ZAPOWIEDZI :
- prezentacja BlogBoxa którego otrzymałam
- recenzja peelingu od Soraya
- deo w kulce Garnier
- bloker od Ziaja
- maska do włosów Alterra
- deo w sprayu od Rexona
- tonik oczyszczajacy od Synergen
- tabletki - tran

i cos zapewne wyjdzie jeszcze w praniu ;p


na jaka recenzje czekacie z niecierpliwoscia ? :D






6 komentarzy:

  1. Heh chyba najbardziej czekam na BlogBoxa - ciekawość mnie zżera co powymyślały inne dziewczyny :) Pudełko, które ja otrzymałam postaram się dzisiaj pokazać na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. blogbox i tonik :)
    czekam z niecierpliwoscia na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli masz ochotę to zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie BlogBox xD ja może zapiszę się do kolejnej edycji xD

    OdpowiedzUsuń