wtorek, 27 marca 2012

J&J - próbki

Niedawno dostałam list z próbkami tych dwóch kosmetyków firmy Jonson & Jonson 



Nie mam dzieci [ jeszcze ;p] ale stwierdzilam ze warto to przetestowac. 
Na pierwszy ogien poszedł ochrony krem przeciw odparzeniom.
Wbrew przeznaczeniu ja uzylam go do twarzy.
I jak ? 
Fantastycznie ! 
plusy :
- twarz jest nawilzona
- nie ma pozniej efektu swiecenia
- skora nie przetluszcza sie 


na minus :
- twarz jest blada
-ciezko sie rozmarowuje




Polecam krem tym ktorzy maja problemy z cera , problemy takie jak : przetluszczanie sie badz wysychanie. :)



Mozecie zamówic  sobie darmowe probki i same sprawdzic na co działa i jak sobie radzi :)

14 komentarzy:

  1. Dostałaś tylko dwie próbki? Dziwne, ja dostałam cztery. Więc jestem trochę zdziwiona.

    Ten płyn do mycia ciała i włosów jest świetny do mycia pędzli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy pewnie jak dane wypełniłaś. ja zaznaczyłam ze w ciazy dopiero jestem ;p

      Usuń
  2. nie takie znowu małe te próbki xD a ze mną jakoś nie chcą nawiązywać współprac xD

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze nie wiedziałam że są jakieś próbki :) miło

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również sobie zamówiłam :P i nawet szybo przyszły :) ale ja sobie 3 wybrałam :)
    płyn 3 w 1 bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie by nawet interesowały produkty , ale to bardziej na zimę - teraz lato idzie muszę sobie coś znaleźć lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem przeciw odparzeniom na twarz? ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie zamawia się takie próbki? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę zawiódł mi zapach tego płynu:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostałam próbki od JB...sa bardzo fajne...i duze jak na probki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz sobie zamówię :))
    W wolnej chwili zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń