czwartek, 23 lutego 2012

allegro

Nie pisze dzisiaj nic gdyz od dłuższego czasu przygotowuję mega wyprzedaż kosmetyków Avon .
Dodaję i dodaję produkty które bedziecie mogły zobaczyc na Allegro :)

Poźniej podam link do moich produktów , moze akurat znajdziecie wasze ulubione kosmetyki w baaardzo promocyjnych cenach .

Nadal czekam na liste waszych ulubionych kosmetyków do poprzedniego posta .

Życzę wam miłego wieczoru . 

;**


edit. 

postarałam sie powrzucałam maaaaaaasę aukcji.
zapraszam !! 
istnieje mozliwosc sprzedazy poza allegro . 


4 komentarze:

  1. ja na razie nie uzywam ich kosmetykow, ciagle testują na zwierzetach :)

    ps. u mnie rozdanie, a do wygrania beauty blender :))

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nowy wpis, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak troszke przez rok ;p ale kosmetyki maja jeszcze 2 lata waznosci :)

    OdpowiedzUsuń