piątek, 24 lutego 2012

krem nawilzajacy do stóp - niebo !

Nawilżający krem do stóp Cynamon i Pomarańcza .

Doskonale zmiękcza i nawilża stopy. 
Kusi wyjątkowym zapachem! 
Ciepłe korzenne aromaty pobudzą Twoje zmysły. 


skład dla ciekawskich : 


na plus : 
- konsystencja 
- zapach - boski !!
- wydajny
- bardzo dobrze sie rozprowadza
- szybko sie wchłania
- wygodne opakowanie
- cena - ok 6.90 za 75ml





na minus :
- nawilza ale nie na dlugo


Pomimo tej jednej wady i tak gorąco wam go polecam.
Zimowe wieczory nabieraja przyjemnosci !
Czesto uzywam go tez do rąk jak juz smaruje stopy.
Uwielbiam ten zapach .
Nie zawsze jest dostepny ale warto na niego polowac . 
'

Zapraszam was do wypróbowania. 
Jest to jedna z rzeczy must have z Avon :D 

7 komentarzy:

  1. miałam serie do stóp z avonu i była dość fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena zachęcająca jak za tak sporą tubkę:)
    zapraszam do mnie na słodką biżu:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kremif, faktycznie przepięknie pachnie i nawilżenie najwspanialsze nie jest. Jak dla mnie to taki typowy średniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię tego zapachu, ale serie Foot Works bardzo, wolę zdecydowanie balsam do stóp morska bryza, spróbuj:)

    *dezodorant zawsze kupuje w Rossmannie w promocyjnej cenie 9zł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam go i bardzo lubiłam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń