piątek, 18 stycznia 2013

INTERNETOWY SKLEP Z ODZIEŻĄ


To moja propozycja na zakupy i współpracę.

Wpadłam na ich stronę przypadkiem i zobaczyłam masę super ciuszków i dodatków :)

np.:

 Paaaaanda !


Czerwona torebka <3

 
 Miętowa bluzka z żabotem <3


 
Futrzana kamizelka <3

Zaciekawiła mnie.



Generalnie to mają spory wybór bardzo ładnych tunik :



Z tego co wyczytałam to JapanStyle24.pl nie ma nic wspólnego z marną jakością odzieży Japan Style oferowanej przez wielu sprzedawców na Allegro czy konkurencyjnych sklepach internetowych, firma ma swoje, szwalnie gdzie dba o jakość towarów.
Opis bardzo ciekawy i budzący zaufanie wśród klientów. :)

Dodatkowo prowadzą program dla Blogerów i Blogerek.
Myślę że warto sie z nim zapoznać gdyż dzięki Nam dzieci z  Rodzinnego Domu Dziecka w Toruniu za każdy nasz post mogą otrzymać 10zł. To bardzo chwalebne dla tego sklepu. 
O programie możecie poczytać tutaj : 



A na koniec coś co mnie oczarowało całkowicie : 
Chodzi o piżamę oczywiście :)

tu ją znajdziecie : 


Same linki ale cóż, warto zajrzeć tam gdzie Was kieruję, nie zajmie to duzo czasu a mozna znaleźć coś fajnego.

Na pierwsze zakupy możecie uzyskać 10% rabatu !!!
Wystarczy sie zapisac do newslettera.


Co sądzicie o ofercie? 
Czekam na wypowiedzi. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz