poniedziałek, 28 stycznia 2013

NIEMOC

Po ciężkich dwóch dniach pracy wracam.
Jakoś ostatnio nie miałam siły pisac dlatego jestem dopiero terazz :)



Dzisiaj zrobiłam sporo zdjęć produktów które u mnie zalegaja i chce żeby znalazły nowy dom,
u mnie tylko stracą ważność. 
Będą kosmetyki pielęgnacyjne jak i kolorówka. 

W najblizszych dniach wrzucę również ciuszki.

Potrzebuję pieniędzy i to w miarę predko.
Semestr się skonczył i trzeba zapłacić czesne za kolejne miesiące, nie lubię tego momentu :(



Jesteście ciekawe co to będzie? 
Czekacie na pielęgnację czy kolorówkę? 


Czekam na odpowiedzi i chętnie zdradzę Wam trochę tajemnic jeżeli się o coś zapytacie.

Tymczasem lece do obrabiania zdjęć.

Miłego wieczoru i do usłyszenia później! 



KONKURS !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz