środa, 2 maja 2012

wpis majówkowy




nie mam siły na recenzje i oceny xD

majówkowe lenistwo mnie rozpiera , zapewne tez cos takiego macie . :)
zrobiłam sobie mała przerwe na odpoczynek i odetchniecie z ulga . czytam wasze posty ale sama nic wielkiego nie pisze :)

byłam na zakupach i przywiozłam sporo ciuszków ktore moim zdaniem sa idealne na lato . kiedys sie pochwale ;p



a jak wam czas wolny leci ? ;)





PS. jesli macie chwilke mozecie na mnie zaglosowac w konkursie

wchodzicie TUTAJ i glosujecie korzystajac z formularza .

mój nr to 2 .

z gory dziekuje za głosy !!! ;)

4 komentarze:

  1. Dodaj proszę, że głosowanie jest dla dotychczasowych obserwatorów mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwal się pochwal zakupami - czekam!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja odwrotnie- czuję "kopa" i mam siły na zdwojoną pracę, recenzje i co tylko jeszcze się da:))

    OdpowiedzUsuń