niedziela, 15 kwietnia 2012

Ziaja , Bloker


Ziaja, Bloker


Regulator pocenia - działanie blokujące: skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie pozostawia śladów na ubraniu.
Sposób użycia: używać przez 2 - 3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1 - 2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.
Przebadany dermatologicznie w Klinice Dermatologicznej w Białymstoku pod kątem ewentualnego działania toksyczno-drażniącego.

Skład: Aqua, Aluminium Chloride, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Potassium Sorbate.



na plus :
- łatwo dostepny
- niska cena
- działanie - uzywam wg zalecen producenta , jest bardzo dobrze 
- nie podraznia
- nie uczula
- wydajny


na minus : 
- lejaca konsystencja ale da sie wszystko opanowac 
- zapach , nie wiem czy to minus czy plus , z poczatku nie jest przyjemny a potem jest ok
- dlugo schnie ale uzywa sie go wieczorem wiec nie przeszkadza to bardzo 



Polecam wszystkim ktorzy szukaja ratunku gdyz maja problem z poceniem . 

Duzo osob o nim pisało i widziałam podzielone opinie.

Dla mnie jest OK ! :D 




6 komentarzy:

  1. U mnie na początku działanie było widoczne, a potem nic a nic - żadnego rezultatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezeli mam być szczera, to ja go na żywo nigdy w drogerii nie widziałam - i albo jest to wina moja bo nie widzę go albo go nei ma w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę go używać, jest tani, sprawdza się, tylko nie lubię tego swędzenia w pachy, chociaż nie są depilowane przed

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój antyperspirant numer 1 :) nie ma lepszego

    OdpowiedzUsuń