niedziela, 8 kwietnia 2012

WYNIKI ROZDANIA !!!!

W ten świąteczny poranek ogłaszam zwycięzcę rozdania które trwało do konca marca.

osoby które zgłosiły sie w kwietniu nie były brane pod uwage :)

A więc Jajeczka wy moje kochane . 

Nagroda : 
+ NIESPODZIANKA


wedruje do :
- bardzo miłej 
- kontaktowej
- solidnie pracujacej na blogu
- kreatywnej osoby
- mojej idolki jezeli chodzi o makijarze


juz nie bede przeciagać chociaż to bardzo fajne .:D


Nagroda znajdzie sie juz niedługo w posiadaniu kobitki :)


A na imie ma ona - taka nazwa bloga wiec chyba imie tez takie jest ;p 


Dobra, koniec napięcia.

Wylosowana została 

Gosia   !!!


Kochana podeslij mi swoje dane do wysyłki na e-mail :
marlenamarlena@wp.pl


Życze wam miłego dnia !! 

Jeszcze raz wesołych świąt !! 

9 komentarzy:

  1. gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję bardzo za to że to ja wygrałam, ciesze się bardzo...dziękuję Ci również za to, że mimo mojej masakry na twarzy nie odwróciłas sie ode mnie:)
    jestem Ci bardzo wdzięczna:)Pozdrawiam i dzięki za wsparcie:)

    W ogóle wszystkim dziewczynom dziekuję za to że ze mną są:) Kocham Was(jak koleżnaki oczywiście) bo jesteście moimi najlepszymi przyjaciółkami - lepszymi od tych które znam osobiście:)

    OdpowiedzUsuń