piątek, 27 kwietnia 2012

słooooooońce ! + wspolpraca + konkurs



To co Marlena kocha najbardziej.
SŁOŃCE !!!



Piekna pogode mamy dzisiaj , aj grzech w domu siedziec ,
dlatego ja siedzę sobie na dworzu ,
brakuje mi tylko i wyłącznie koktajlu owocowego .

TRUSKAWKI !!! 
czekam na nie z utesknieniem już. 



Mój ukochany ma dla mnie jakas niespodziankę . 
Chce mnie gdzies dzisiaj zabrac ale nie mam podejrzen nawet gdzie i po co ;p 


Jutro podobno tez ma byc tak cieplo a ja bede w pracy od rana do nocy ,
nie zawsze moze byc pieknie przeciez. ;)
odbiję sobie to podczas majówki. 
brak generalnie jakis konkretnych planów ale pewnie cos sie wymysli na ostatni moment ;p 
na namioty troche za zimo , a domek ? 
eeeee , w wakacje wole na domek jechac ;p 

a co u was slychac ? 
opalacie sie ? 
siedzicie w pracy ? 
jakies plany na majówkę ? ;>



powiem wam tak troszke ze nawiazałam nowa współpracę ,
szczegóły podane beda jutro . :)


ale mam konkurs ;p 
osoba która poda jako pierwsza prawidlowa odpowiedz na pytanie zdobedzie próbki kosmetyków ( ktore otrzymałam do testów) tej firmy w prezencie !!! :)



PODAJ NAZWĘ FIRMY KTÓRA MA W OFERCIE POKAZANY KOSMETYK .


podpowiedz : 
jest to chłodzący zel.

nic wiecej nie powiem.,
czekam na odpowiedzi i życze wam milego dnia ! 

na odpowiedzi czekam do godziny 22 :)









11 komentarzy: