wtorek, 10 kwietnia 2012

minerały z Garniera

Garnier , Deodorant mineralny




Pierwszy dezodorant na polskim rynku, którego głównym składnikiem jest aktywny minerał nie blokujący porów, dzięki czemu skóra może oddychać i zachowuje świeżość przez wiele godzin. 
ActionControl to skuteczna ochrona dla aktywnych. Maksymalna efektywność i komfortowe poczucie suchości od Garniera. Chroni podczas upału, uprawiania sportu i stresu. Skuteczność aż do 48h udowodniona nawet w trudnych warunkach.

Skład: Aqua/Water, Aluminum Chlorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-33, Parfum/Fragrance, Iodopropyhyl Butylcarbamate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Dimethicone, Limonene, Zinc PCA, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal 


a plus :
- zapach
- brak alokoholu
- łatwo dostepny
- nie podraznia


na minus:
- krotko działa jezeli w ogole działa
- dluuuuuuuuuuuuugo wysycha


Niestety nie polecę go wam . 
Nie polubilismy sie , zostaje z deo w sprayu . 
Spróbuje mineralnego z Gariera w spray , juz go kupiłam ale poczekam az skonczy sie mój obecny o którym tez napisze :) 

Ogólnie to moja skora jakas wybredna jest jezeli chodzi o walke z potem . 
Ciągle to bunt mlodzienczy ? 
Bez przesady , mam prawie 20 lat ;p 




11 komentarzy:

  1. ja mam ten antyperspirant i jest to mój nr 1 a pocę się dosyć intensywnie nie zależnie od pory roku. w zimie i teraz dobrze sobie radzi. zobaczymy jak w lecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie ma dosc ciekawe, jednak również preferuję w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na stronie hean w sklepie on-line :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna jest też baza pod cienie i eyeliner w pisaku :-)

      Usuń
  4. ostatnio go kupiłam i jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i jestem średnio zadowolona, raczej nie wrócę juz do niego :)
    ps. dodałam do obserwatorów :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą kulkę
    z antyperspirantów wybieram albo właśnie Garnier albo Rexona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam do Ciebie takie pytanie czy dostałaś odemnie blogboxa czy nie ? Bo ja go wysłałam dwa tygodnie temu ... Odpisz u mnie jak możesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mam nawet sobie chwali ten antyperspirant - ja ogólnie nie lubię tych w kulce - jak się leje to mnei to denerwuje i te klejące pachy..bleeee..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju już myślałam , że nie doszedł albo Ci sie nie podoba i nie chcesz go pokazac ;D To super będe czytać :* Pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń