piątek, 13 kwietnia 2012

bublowata maska

Alterra , Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych 
Granat i aloes




Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.

Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**. 

* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne



na plus :
- wygrałam go w rozdaniu xD
- konsystencja



na minus : 
- brak wyników pozytywnych
- wlosy sa poplatane
- matowe 
-  tępe
- jest ich tyle ze az nie chce wypisywać




NIE POLECAM.

to najgorsza odzywka jaka miałam do włosów , w sumie maska. 
Nie chce tego wiecej widziec , zuzyje do konca i nigdy wiecej.
Zawiodłam sie , duzo czytałam o nie jdobrego a tu lipa. nie psrawdziła sie w moim wypadku . 

Nadal szukam tej jedynej która skradnie moje serce :)


Uważacie ze jest super? 
Napiszcie mi to bo az nie wierze ze moze byc dobra ;p 


11 komentarzy:

  1. U mnie sprawuje się bardzo dobrze. A ile ją trzymałaś na włosach? Niektóre dziewczyny zauważyły, że jak się ją trzyma za krótko, to daje kiepskie, zniechęcające efekty. Polecam nakładać na ok. godzinę, pod czepek i czapkę/ręcznik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrafilam godzine z nia chodzic a wlosy były suche i masakryczne ;/

      Usuń
  2. Również jak Ty jestem z niej niezadowolona. Nawet jak ją trzymałam 2h na włosach to zamiast normalnych włosów miałam siano i pusz na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, choć zastanawiałam się nad zakupem. Dobrze wiedzieć, że nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inne z tej serii szampon i odżywkę niby nie są takie złe ale z pewnością nie kupie ich już więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. aż tak źle? ja jeszcze jej nie używałam, ale mimo wszystko wypróbuję jak zużyję milion masek, które już mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. zaskoczyłas mnie ta opinią, bo zawsze czyta się same superlatywy - przydatne sa takie opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie wiem czego nie powinnam kupić xd

    OdpowiedzUsuń