sobota, 24 marca 2012

Pierwsza współpraca - Bewell Polska cz. 1

Jest to moja pierwsza współpraca z firmą kosmetyczną .
Bardzo sie ciesze ze Udało mnie sie nawiązać kontakt z ta firmą . :)


Trochę informacji o firmie :

Jesteśmy stale rozwijającą się firmą, która istnieje od 2004 roku. Aby sprostać oczekiwaniom Naszych Klientów rozpoczynamy działalność jako sklep internetowy pod domeną www.sklep.bewell.com.pl. Jesteśmy generalnym przedstawicielem oryginalnych produktów szwajcarskich na teren całej Polski. Nasze produkty mają bardzo wysoką jakość i dzięki temu zyskaliśmy wielu odbiorców. Zadowolenie Klientów jest dla nas najlepszą  motywacją do dalszych wysiłków i podnoszenia standardu świadczonych usług. Naszym celem jest rozpowszechnianie  skutecznych naturalnych produktów.






Taka próbkę otrzymałam od firmy Bewell Polska. 

Jest to krem z mleka klaczy.

Od Producenta
"Krem z Mleka Klaczy:
Krem z mleka klaczy to krem przeznaczony specjalnie do skóry z problemami. Nadaje się do stosowania dla całej rodziny - dla kobiet, mężczyzn, a także dla dzieci. Szczególnie polecany jest osobom o suchej skórze, z problemami takimi jak egzema, łuszczyna, nadmierne rogowacenie, AZS, trądzik, stany zapalne; dodatkowo działa przeciwzmarszczkowo. Może być stosowany również do ciała, a także jako krem chroniący przed wiatrem i mrozem - idealny na nadchodzącą zimę.
Krem głownie stworzony jest  z mleka klaczy - klacze są specjalnie hodowane w Szwajcarii na ekologicznych terenach, mleko klaczy zbliżone jest bardzo do ludzkiego, jest bardzo odżywcze, zawiera laktoferynę. Dodatkowo krem zawiera wiele witamin, minerały, nienasycone kwasy tłuszczowe i liposomy. " więcej na naszych stronach internetowych





Troszkę ode mnie :
Bardzo zdziwiłam sie gdy zobaczyłam że jest cos takiego jak krem z mleka klaczy . 
Jakoś dziwnie sie czułam gdy miałam nakladac to na twarz , ale wszystkiego trzeba próbować :)
Krem faktycznie dobrze nawilża tak jak zapewnia producent . 
Ma lekka konsustencje i szybko sie wchłania. 
Niestety nie nadaje sie pod makijaż. Po czasie skóra robi sie lepka < mam tłusta cere wiec to moze dlatego > .
Polecam ten krem wszystkim z sucha skórą .
Ma bardzo przyjemny zapach ktory nie przeszkadza nawet po dluzszym stosowaniu .


Krem możecie kupić w różnych pojemnościach : 




ZAPRASZAM NA STRONĘ INTERNETOWĄ BEWELL POLSKA :

11 komentarzy:

  1. Trochę mnie przeraża składnik, którym ten krem się szczyci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez przerażał ale jakos nie mysle o tym wiele i wieczorami fajnie jest sie przy nim odprężyć i nawilzyc skórę .

      Wiele kremów jest na rynku które posiadaja gorsze skladniki niz mleko klaczy ;p

      Usuń
    2. W sumie mnie osobiście skład ten bardziej zachęcił niż zniechęcił. :)

      Usuń
  2. uwielbiam konie , raczej ten skadnik jest nie dla mnie, chociaz nigdy nie wiadomo. Gratuluje wspolpracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie doczytalam na stronce bewell w jaki sposob jest produkowany, ja nie mam wiekszych problemow skory ale jezeli ktos ma to moze ten krem mu naprawde pomoc..

      Usuń
  3. . . .
    http://www.youtube.com/watch?v=shTSbHQ1-qA
    PRZEPRASZAM! MUSIAŁAM!
    XDDD


    A teraz na poważnie.
    Mleko klaczy powiadasz... cóż, dla mnie jest to składnik prawie tak mistyczny jak mleko czy krew jednorożca. Aczkolwiek jak zobaczylam cenę tego kremu...
    Ten przyjemny zapach to mam nadzieję nie zapach klaczy, prawda? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach klaczy;p hehe dobre:) Gratuluje kochana współpracy i życzę kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również gratuluję współpracy! :) Pierwsza, ale nie ostatnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy. chętnie bym wypróbowała, ale cena mnie odstrasza.
    U mnie rozdanie, zapraszam: http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń