piątek, 2 marca 2012

makijaż + denko + zapowiedź

Zacznijmy więc od makijażu .

Tak jak mówiłam , delikatnie i subtelnie , czyli makijaż na dzien  powszedni :)



Twarz - krem matujacy z lekkim podkladem
Rzęsy - wydłużający tusz do rzęs z Avon
Powieki - lekka linia szarym cieniem 


Gdy maluję rzęsy to podkreslam tylko górną część , jakos nie podoba mi sie gdy mam górę i dół , na impreze ok ale tak na codzien to dziwnie sie czuje :)

i co powiecie na taki zwykly makijaż ? 
Może wolicie cos mocniejszego na dzien powszedni ? 
Czekam na wasze odpowiedzi :)





A oto moje skromne denko .

  1. żel Benzacne - niestety nie przypadł do gustu , przeterminował sie i wyrzucam . czy kupie ponownie - NIE
  2. Plasterki na wypryski Marion - to jest to czego potrzebowałam :D doskonale radzi sobie z pojedynczymi wypryskami na twarzy i nie tylko . czy kupie ponownie - TAK juz mam :)
  3. Płyn do higieny intymnej Avon - bardzo delikatny i wydajny , pisałam juz o nim :) czy kupie ponownie - TAK , obecnie mam kwiat wisni 
  4. Spray intensywnie odbudowujacy do włosów - niestety nie widze różnicy w uzywaniu go a nie uzywaniu , poza tym że ładnie pachnie nie ma plusów . czy kupie ponownie - NIE
  5. oczyszczajacy żel Under Twenty - pisałam o nim , wysusza strasznie skórę . czy kupie ponownie - NIE 
Jak widzicie 2 na 5 rzeczy były trafione . 
Muszę dalej szukać moich perełek :)

Używałyscie którys z tych kosmetyków ? 
Jezeli tak to jaka jest wasza opinia ? 



 Myślę że dzisiaj wieczorem pojawi sie jeszcze jedno rozdanie na moim blogu , 
więc zachecam do obserwowania mnie :)



10 komentarzy:

  1. Na zdjęciach niestety niewiele widać. Poza rzęsami.
    Moim zdaniem należy podkreślać także te dolne, ale delikatnie, żeby tylko było je mocniej widać.

    Żel do twarzy - zdecydowanie BeBeauty z Biedronki lub Delia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to jest bardzo delikatne. :) swiatło dzienne za mocne bylo , a sztuczne tez złe ;p

      poprawie sie nastepnym razem :)

      Usuń
  2. ja też lubie podkreślone dolne rzęsy :)
    under 20 nie cierpie tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo delikatny- ale ładny :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie- może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny m-up ;))

    zapraszam do mnie :

    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja benzacne tez nie mogłam zmęczyc i w końcu musiałam wyrzucic ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to mi nawet nie pomogło , nawet malutkim stopniu . był bleee i juz . ;p

      Usuń
  6. mam płyn cudów nie ma, ale ma alkohol w składzie, więc dla mnie go higieny intymnej to coś strasznego, po prostu zbrodnia
    plastry są beznadziejne, wogóle u mnie nie działają, a bezancane super kosmetyk, wszystko na odwrót widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tych plastrach to mi babka w kosmetycznym mówiła ze wiecej osob na nie narzeka niz jest zadowolona :D

      mi bardzo pomagają i nie sa drogie ;p

      Usuń
  7. A ja bardzo lubie ten plyn do higieny intymnej z Avon :)

    Zapraszam do mnie minmakeuptable.blogspot.com


    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń