niedziela, 12 lutego 2012

peeling

Peeling do stóp Be Beauty



Najwspanialszy peeling z którym mam do czynienia .

na plus : 
- ładny zapach
- dobrze złuszcza naskórek
- idealna konsystencja
- mega niska cena
- zgrabne opakowanie
- jest wydajny 

na minus :
nic !


Niestety zimą nasze stopny gniotą sie w butach i brakuje im swobody.
Dzieki temu produktowi problemy ze sparzoną skórą koncza sie . 
Po jego zastosowaniu stopy sa mieciutkie i bardzo dobrze pozniej wchłania sie krem nawilżający.
Wiem ze duzo osob juz pisało o tym kosmetyku ale nie moglo go u mnie zabraknąć :) 

Tutaj zdjecie dla tych ktorzy sie jeszcze nie przekonali do tego produktu.
Tak wygląda :



Polecam gdyz jest na 6+ !! 


3 komentarze:

  1. Miałam już dawno dawno kupić ten peeling, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie spróbuj , nie pożałujesz :D a jezeli nie spodoba sie tobie to trudno , to tylko 2,50 za 75ml ;p

      Usuń
  2. Właśnie szukam dobrych kosmetyków do stóp, szkoda ze nie mam dostepu do polskich drogerii

    OdpowiedzUsuń