piątek, 17 lutego 2012

na trądzik

Witajcie , 
dzisiaj mam coś dla osob które walcza z trądzikiem . 



UNDER TWENTY 
ŻEL OCZYSZCZAJĄCO-MATUJĄCY 
warianty produktu
Żel skutecznie oczyszcza skórę, reguluje nadmierne wydzielanie sebum i pozostawia cerę w świetnej kondycji.
Przeznaczenie
Do problematycznej cery mieszanej, poniżej 20 roku życia.

Rezultaty
Optymalnie oczyszczona, świeża skóra o idealnie matowym wyglądzie.

Stosowanie
Na mokrą twarz nanieś niewielką ilość żelu. Delikatnie wmasuj, a następnie zmyj wodą i przetrzyj oczyszczającym dla cery mieszanej. Dla wzmocnienia efektu stosuj codziennie wraz z innymi kosmetykami z serii Anti! Acne.

Aktywne składniki
Redukujący niedoskonałości wyciąg z pomarańczy + matujący cynk - odblokowują pory, w widoczny sposób redukują wszelkie niedoskonałości i zapobiegają ich powstawaniu.


Wszystko fajnie i wspaniale , lecz nie do konca :)

na plus : 
- cena ( 12zł za 200ml )
- wydajność
- zapach
- matuje
- wygodne opakowanie 
- dostępność 


na minus : 
- wysusza skórę - uzywam od razu kremu nawilżającego 
- nie ma zadawalających wyników - trzeba łaczyc z innymi produktami z tej serii
- ściaga za mocno skórę
-  z poczatku skóra strasznie wyglada lae po jakims czasie sie przyzwyczaja


Uzyłam pare opakowac i jest w miarę ok , ale na tym walka z pryszczami sie nie konczy , polecam zel punktowy z Avon , ale kiedys pewnie o nim napisze :) 


a wy czego uzywacie zeby pozbyc sie nieprzyjaciół ? :)





4 komentarze:

  1. Na razie konsultantką, chociaż jeszcze kilka miesięcy i będę wyżej, jako liderka ; )) Mam nadzieję że się wszystko uda na razie zaliczyłam 2 kursy ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem liderką ;p . jezeli nie bedziesz sie starałą to kasa bedzie marna ;p

      Usuń
  2. kiedyś używałam toniku z Under Twenty, ale nic nie robił z moją skórą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy ma inna skórę i każda potrzebuje innych srodków .
      ja raczej nie wróce juz do tego .
      znalazlam cos innego ;p

      pewnie dzisiaj o tym napisze :)

      Usuń