poniedziałek, 20 lutego 2012

Avon

Korzystasz z kosmetyków Avon i kupujesz je po cenach katalogowych ? Po co przepłacać ? 


Już dzisiaj załóż konto bezposredniej klientki Avon i zgarniaj darmowe kosmetyki !


Zrób zakupy za 150zł < liczac ceny katalogowe > ,
otrzymaj na nie 25% upustu ,
  darmową przesyłkę kurierską do domu .

Nie płacisz nic za to ze masz konto , zamawiasz kiedy chcesz i ile chcesz < zawsze masz upust > .

PROMOCJA Z OKAZJI DNIA KOBIET !! 


Skontaktuj sie ze mną już w tej chwili a otrzymasz komplet biżuterii
< kolczyki , łańcuszek z zawieszką > !!
Takie przywileje tylko u mnie .



Dodatkowo zdobyć mozesz mase kosmetyków za 1zł !!! 

ZAPRASZAM ! 
Marlena
tel 726769367
gg 7105647
e-mail marlenamarlena@wp.pl



7 komentarzy:

  1. lubię kosmetyki Avon,są naprawdę fajne...zwłaszcz kredki do oczu świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. a napisz mi proszę jakie kosmetyki polecasz z avonu ,które warto posiadać?

    OdpowiedzUsuń
  3. jest ich trochę , postaram sie je dzisiaj wypisać :)
    jestes konsultantka czy robisz zakupy u kogos ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w 100% : ) W ciagu dnia płyn spisuje się świetnie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na pewno mogłabym polecić żele pod prysznic z Avonu-są bardzo wydajne, super pachną:) cały czas używam;)
    przy okazji zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie ja bym uzbierała zamówienie na 250 zł...co druga osoba to konsultantka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie znów KONKURS to nie zapomnij zostawić maila kochana ♥

    OdpowiedzUsuń