niedziela, 19 lutego 2012

Konkurs u Matleeny



Witam was w ten `ciapowaty` dzień niedzielny :)
rozejrzałam sie na blogach i natknęłam sie na konkurs i szybciutko skoczyłam do łazienki zeby sie umalowac ;p


Jest to konkurs który organizuje Matlenna . 


Koci makijaż.
Powiem szczerze ze nigdy owego nie robiłam , eyeliner zwykly sobie lezał w szafce i czekał na jakas okazje az zachce mnie sie nim bawic :)
Oto ten dzien .
Makijaż popisowy nie jest , po prostu nie robiłam owego wczesniej , dlatego prosze o wyrozumiałość .
Nie chciałam niczego szalonego tylko prosty i przyjemny makijaż codzienny .



nie wiem czy w ogole mam szanse mierzyć sie z profesjonalistkami ale nic samo sie nie zrobi i trzeba dążyć do celu .


a oto kosmetyki ktorych uzyłam do wykonania makijażu :



Może chociaż jakies nagrody pocieszenia beda ? :)

jak wam sie podoba moje dzieło ? :) 


3 komentarze:

  1. piekna kreska:) bardzo mi sie podoba:)co to za liner?

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to może sie kiedys na niego skuszę.....jak juz znudzi mi sie mój miss sporty:)
    Fajny mejkap ...naprawdę:)
    i tak juz moj mejkap kogos zainspirował do działania wiec i ja tez nie wygram heheh...ale co tam........dodałam Cię do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń